• Test panel 8.6 dec 2021

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GBB92MCABP op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

g********@p********** 20-12-2021

Letterlijk en figuurlijk een "grote" aanwinst in de keuken !

Geschreven voor: LG GBB92MCABP

Letterlijk en figuurlijk een "grote" aanwinst in de keuken!

Na een moeilijke aanloopperiode (het lijkt wel of het niet evident is om een koelkast vanuit NL in BE te krijgen) werd een paar weken de LG-test-koelkast geleverd.
De eerste indruk was al meteen: wat een mooi ding, maar ook: wat groot... hoe gaan we dat binnen krijgen. Maar dat viel gelukkig wel mee en binnen de kortste keren was het toestel geïnstalleerd.
Voordien had ik een kleiner model, dus wat me hieraan meteen opviel, was de hele grote capaciteit. Waardoor je dus echt de mogelijkheid hebt om alles mooi overzichtelijk te gaan installeren. Meer dan ruimte genoeg en alles heeft een onmiskenbaar luxe uitstraling. Dat gaat van de matzwarte kleur tot de degelijke afwerking van legplanken en groenten- en vleesbakken.

Geen klachten omtrent de houdbaarheid van voedsel, integendeel. Daar waar fruit soms wel eens wat aan kwaliteit inboet na een paar dagen, was dat hier niet het geval. Ook groenten bleven bij mij mooi vers en knapperig.
Een speciale vermelding voor kaas: die droogt bij mij niet uit en bleef zn malse smeuiigheid behouden. Even door de gebruiksaanwijzing struinen leerde me dat dit wellicht met de "FRESHBalancer" te maken heeft, waardoor de optimale vochtigheid in stand gehouden wordt.
Tenslotte nog een pluim voor het geluidsniveau. Dit is werkelijk een stille koelkast!
Conclusie: een grote (letterlijk en figuurlijk), mooie en kwalitatieve aanwinst in de keuken.

Pluspunten

• knap uiterlijk
  • houdt langer vers en knapperig
  • ideaal voor bewaren van kaas
  • stil toestel